måndag 2 november 2009

Poesitävling under höstlovet

Här är bidragen från höstlovets tävling:

Simon ringer bort kontraktsinnehavaren
Luften utger fuktig krockkudde i Ghana
Matte tar kontakt om flygplanskroppen
Nordgren riskerar igen, och klämmer i kabinöppningen
Anonym

Yllekjolar är alltid häftiga att ha på
Barnes & Noble är säkert i Central Park
skridskoåkarna har årets coolaste utseende!
Anonym

Gucci solglasögon är exklusiva och coola
Fifth Avenue. Ögonen är glittrande i de!
City är Stellas garderob
Anonym

Jag förstod något jag aldrig
förstått förut
Plötsligt var det en självklarhet
I samma ögonblick som jag såg in i
de ögonen
De ögonen som var likt ett mörkt hav
vid horisonten
De ögonen som fick mig att känna frihet
Förstod jag att livet inte blir som
man tänkt
Anonym

Polisbilen på collegeansökningarna skulle människornas Fifth Avenue om
polisens blåsa med vax i kinderna på Sisters Salons Upper
komma till samma verklighet ifrån klagomål myndigt drömde
Han gayigt om gelstenarna på editkortens polare sedan polisen från glassbilden artigt glittrigare inblandad
Anonym

Börja är egentligen ett fredagskväll så som kom för gjort vi festar
nu ändå. Jag och du trodde rummet gjort sommarlovet tillbaka
vad vet du för jag är extra snyggt
Anonym

Älskar stadens sexiga jag och du med sommaren
skolor kashmirtröjor det han genom håret säkert brasiliansk
collegeansökningarna alltid shoppade i New York
Anonym

Men i mitt långa telefonsamtalet är
det du var Fröjd
För att berätta än och för samma ärende
Men det spretar där skulle varit långa
på utkanten
kom det skulle blivit super
Men helt då saker gått i upphör
ett slut.
Anonym kille, 15 år

Åtta änglar är sända till dig
Änglarna kommer från mig
Aldrig kommer jag svika dig!
Även om du sviker mig!
Kärleken kommer, kärleken
går!
Du får bara ta det du
får!
Alltid kommer jag älska
dig!
Emma Gustavsson

Het är du när du ler
Våra läppar gillar visst varandra
Jag gillar dig hoppas du vet det
Belen Camargo

Jag heter Keila vad heter du
fraen han är vanligt hej då
Keila Camargo

Inga kommentarer: