onsdag 18 november 2009

Hej! Jag heter Nina och gör nu min praktik på Stadsbiblioteket. Det är jag som ska hålla i Twilight-helgen som Sofia har bloggat lite om. Nu tänkte jag tipsa er om lite Twilightsajter och bloggar! Är ni intresserade av Twilight eller vill inträda denna populära värld så när detta något för dig. Tidningarna skriver om Twilight och det är en hett samtalsämne. Men bloggarna är de som har skrivit mest om detta!



Twilightsweden.se är Sveriges offeciella Twilightsida och det finns ingen chans att du missar något stort om du följer Twilightsweden! Du hittar enkelt fakta om The Twilight saga om du inte vet något om det och svämmar över av intervjuver med skådespelarna och nya bilder! Just nu har de en "read-along" på aktuella New Moon, med diskussionsfrågor på ett nytt kapitel varje dag.



Thetwilightsaga.se tillhör också en av de välkända Twilightsidorna. Här uppdateras det ofta med mycket bilder, klipp, interjuver, tävlingar och påminnelser! Om du inte kan få nog av Twilight är detta sidan du ska besöka.



Twicandy.blogg.se är där bl.a. jag bloggar. Vi bloggar självklart om alla nyheter och försöker plocka fram interjuver och bilder, gamla som nya! På Twicandy bjuder vi också på citat från böckerna och just nu kan man tävla om en stor New Moon-poster!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fanns en del twilight prylar på www.filmochting.se