torsdag 4 april 2013

 

jag, EN



Jag-En_-framsida-plano_high
 
 
Jag har precis avslutat jag, EN av David Levithan. En lever sitt liv i andras kroppar och berättelsen börjar med dag 5994. Briljant idé som för berättandet framåt. Fina och varma tankar om livet och mycket, mycket kärlek.
Vill ni veta mer om David Levithan läs Anders (som tidigare jobbade på biblioteket i Västra Frölunda, men nu är stationerad i Kungsbacka) lååånnga inlägg. (som det tyvärr inte går att länka till just nu av någon outgrundlig anledning) Men bläddra bakåt så hittar ni det säkert. Annars finns det lite fin info om David här på FB och här i Alex. Nu är jag sugen på att sätta tänderna i John Greens Förr eller senare exploderar jag, efter att ha läst  Fridas rykande färska inlägg.


 


     

 

Inga kommentarer: