torsdag 12 maj 2011

Här ligger jag och blöder!!



Maja Är 17 år och går första ring på gymnasiet. På en skulpturlektion när hon råkar såga av halva tummen. Hennes pappa tror det är med flit men det är det inte såklart eller? Majas föräldrar är skilda. När hon åker till sin mamma på helgen är hon inte är hon är försvunnen hon kommer inte hem på hela helgen. Maja börjar bli orolig och försöker hitta henne utan att lyckas.
Hon läser sin pappas mail ismyg och då får hon reda på vad som har hänt hennes mamma är sjuk.
Jag som har läst denna bok ÄLSKAR den. Den får 100 av 5 solar hehe!! Den är jätte, jätte bra läs den.

1 kommentar:

Emma sa...

ÄÄÄÄÄlskar den jag med!
Fantastisk bok.

Läser just nu Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag, gillar den med men är inte lika tagen som av Här ligger jag och blöder. Vill läsa mer!